• PLANVERKET I RØYSING BARNEHAGE

MÅLSTYRINGSDOKUMENTET
    VIRKSOMHETSPLANEN 23-25
    ÅRSPLAN 23

Disse dokumentene skal vise hva dere kan forvente i Røysing barnehage, og hvordan de ulike delene av barnehagehverdagen henger sammen.

• TILBUD OM GRATIS BARNEHAGEPLASS I 2024

Vi tilbyr 6 måneder gratis barnehageplass i 2024 til de som flytter til skolekretsen, kjøper tomt i Ogndalen og til alle utenom skolekretsen som søker barnehageplass i løpet av 2023. Det kreves at barnehageplassen benyttes i minst ett år (bindingstid).

• FORSKERFRØPRISEN

Mandag 3. og tirsdag 4. februar var Anne Marie og Bjørg i Oslo for å representere barnehagen på årets Forskerfrøkonferanse. I fjor vant vi Forskerfrøprisen som Toril og Gunn Marit var og tok i mot. I år skal vi dit å presentere prosjektet vårt
    FUGLEPROSJEKTET - en beskrvelse av 2-åringenes læringsprosesser gjennom medvirking, nysgjerrighet og voksnes tilrettelegging