• TILBUD OM GRATIS BARNEHAGEPLASS I 2024

Vi tilbyr 6 måneder gratis barnehageplass i 2024 til de som flytter til skolekretsen, kjøper tomt i Ogndalen og til alle utenom skolekretsen som søker barnehageplass i løpet av 2023. Det kreves at barnehageplassen benyttes i minst ett år (bindingstid).

23.06.2023 15.43
  • PLANVERKET I RØYSING BARNEHAGE

DEN RØDE TRÅDEN MÅLSTYRINGSDOKUMENTET VIRKSOMHETSPLANEN 23-25 ÅRSPLAN 23 Disse dokumentene skal vise hva dere kan forvente i Røysing barnehage, og hvordan de ulike delene av barnehagehverdagen henger sammen.

28.04.2023 14.07
  • FORSKERFRØPRISEN

Mandag 3. og tirsdag 4. februar var Anne Marie og Bjørg i Oslo for å representere barnehagen på årets Forskerfrøkonferanse. I fjor vant vi Forskerfrøprisen som Toril og Gunn Marit var og tok i mot. I år skal vi dit å presentere prosjektet vårt FUGLEPROSJEKTET - en beskrvelse av 2-åringenes læringsprosesser gjennom medvirking, nysgjerrighet og voksnes tilrettelegging

30.01.2020 09.06
  • Vann og minusgrader blir til noe vakkert og spennede..

Å fylle vann og maling i ballonger og legge de ute på en hemmelig plass hele natten førte til mange tanker og mye spenning i dag når vi skulle finne de igjen..

08.01.2016 14.22
  • Se flere aktuelle saker i arkivet...

PLANLEGGINGSDAGER 2023/2024

Hvert barnehageår har personalet 6 planleggingsdager. Dette er dager som brukers til intern planlegging, gjennomgang av fagstoff eller kursing, internt, eller sammen med andre (eks. Steinkjer kommune). Barnehagen er på disse dagene stengt for barna.

NÅR BØR BARN HOLDES HJEMME FRA BARNEHAGEN

I Røysing barnehage forholder vi oss til retningslinjer fra folkehelseinstituttet (FHI) for når barn bør holdes hjemme fra barnehagen. Her finner dere også flytskjema fra FHI i forbindelse med Covid-19

Laster..